DİVA BÜLENT ERSOY ANKARA'DA GÖZ KAMAŞTIRDI

TAKİP ET

Bülent Ersoy Ankara’daki Törende Geceye Damga Vurdu


2026 Yılı Öne Çıkan Markaları Ödül Töreni, Ankara’da düzenlenen görkemli organizasyonla sanat, medya ve iş dünyasının önemli isimlerini bir araya getirdi. Ankara'daki Hilton Garden Inn Ankara’da gerçekleştirilen geceye ünlü isimler yoğun ilgi gösterdi.

Gecenin sunuculuğunu Özge Ulusoy ve Cem Özer üstlenirken, organizasyonun ev sahipliğini Emrah Yılmaz yaptı.

Geceye damga vuran isimlerin başında Türk müziğinin Diva’sı Bülent Ersoy geldi. Mavi kıyafetiyle salona giriş yaptığı anda tüm dikkatleri üzerine çeken sanatçı, şıklığı ve zarafetiyle gece boyunca konuşuldu. Bülent Ersoy’a törende Yaşam Boyu Meslek Onur Ödülü ile Altın Kariyer Ödülü takdim edildi. Davetliler, Diva’yı uzun süre ayakta alkışladı.

Gecede “Yılın En İyi Çıkış Yapan Pop Müzik Sanatçısı” ödülüne layık görülen Tuğba Özay, aldığı ödülün ardından yaptığı açıklamayla yeni projesinin müjdesini verdi.

Özay, “Vallahi de Bilmiyorum şarkımla böyle değerli bir ödüle layık görülmek beni çok mutlu etti. Şimdi ise çok heyecan duyduğumuz yeni bir projeye hazırlanıyoruz. 11 Temmuz’da başlayacak Gazoz Partisi ile seyircilerimizi 80’li yılların unutulmaz atmosferine götüreceğiz” dedi.

Yeşilçam'ın sevilen oyuncularından Nuri Alço da projeyle ilgili heyecanını dile getirdi. Alço, “Tuğba Özay, ben ve sevgili Coşkun Göğen ile birlikte hayata geçireceğimiz Gazoz Partisi, izleyicileri 80’li yıllara götürecek. Kısa sürede birçok şehirde sahne alacağız. Çok keyifli ve nostalji dolu bir proje olacak. Tuğba Özay ile bu projede yer almaktan büyük mutluluk duyuyorum” ifadelerini kullandı.

Geceye katılan isimlerden Şenol İpek, “30 yılı aşkın dostluklarımızı Ankara’da yeniden buluşturduk. Böylesine kaliteli bir kadroyla aynı gecede olmak mutluluk verici” derken, ünlü model Didem Taslan ise, “Yaklaşık 30 yıldır sektördeyiz. Hâlâ dostlarımızla bir araya gelip aynı heyecanı yaşayabiliyor olmak çok güzel. Hâlâ taş gibiyiz” sözleriyle davetlileri güldürdü.

Şıklığıyla dikkat çeken Safiye Soyman, beyaz ve inci detaylı kıyafetiyle göz doldurdu. Soyman, “İnciler uğur getirsin diye tercih ettim. Ankara benim için çok özel. Bu yıl oldukça yoğun geçiyor. Seda Sayan ile günde birçok kez görüşüyoruz. Yeni şarkısını da çok beğendim” dedi.

Gecenin ana sponsoru olan iş insanı Devran Kocaş, “Bu kadar güçlü ve değerli isimleri aynı organizasyonda görmek büyük mutluluk. Böyle bir geceye sponsor olmak bizim için onur verici” açıklamasında bulundu.

Organizasyonun ev sahibi Emrah Yılmaz ise, “Başta Diva Bülent Ersoy olmak üzere tüm sanatçılarımıza teşekkür ediyorum. Bizi kırmayıp bu özel gecede yanımızda oldular. Ankara’da unutulmaz bir gece yaşadık” dedi.